Simulátor retail management

Aplikace je určena pro středoškolské a vysokoškolské studenty, kteří se zabývají problematikou obchodního jednání. Správné chování a vystupování v rámci obchodního jednání by mělo být zásadním principem komunikace mezi obchodními partnery.

Prostřednictvím zábavné formy modelu je možné prezentovat silné a slabé stránky obchodníka v rámci obchodního jednání mezi nakupujícím a prodávajícím, či možnosti správné či nesprávné komunikace mezi obchodními partnery. Základním prostředím je obchodní jednotka – úsek masných výrobků, kde virtuálně komunikují obchodní partneři (prodávající, kupující). Interakce se po celou dobu zúčastňují dvě postavy. Mezi zúčastněnými stranami probíhá obchodní rozhovor v několika verzích. Student má možnost pokaždé vybrat jednu verzi a na konci rozhovoru je studentovi nabídnuto písemné vyjádření a zhodnocení chování prodávajícího. Výhodou simulátoru je možnost opakovaného zhlédnutí s interaktivním vstupem přímo do scény.